1-801-222-111

שעות פתיחה: א' - ה' 9:00 - 17:00 | ו'  10:00 - 14:00
נורדאו 2 הרצליה

במקרה שאני לא מצליח להכנס למערכת, למי אני פונה?
ניתן להתכתב עם שירות הלקוחות באימייל metaplimshop@gmail.com או להתקשר אלינו במספר חינם 1801-222-111 .

איך אני פותח מנוי באתר?
לפתוח מנוי במטפלים שופ ניתן למלא את הטופס בלחיצה כאן.

איך אפשר לצפות/לשנות את פרטי החשבון שלי?
ניתן להתכתב דרך הדף 'צור קשר' או להתקשר לשירות הלקוחות שלנו במספר 1801-222-111

איך אפשר למצוא את המוצר שאותו אני מחפש?
ניתן למצוא מוצרים בתפריט בצד ימין וגם בשדה החיפוש. אם אתה לא מצליח לאתר מוצר מסוים, ניתן ליצור עמנו קשר ונעשה ככל שאפשר ע״מ לאתר אותו בשבילך.

איך אפשר לקבל מידע לגבי מוצר מסוים?
ליד כל מוצר מופיע תיאור קצר אשר מסביר אודותיו בשילוב עם תמונה ומחיר.  

איך אפשר לדעת האם המוצר שאני רוצה נמצא במלאי?
אנו מחזיקים מלאי עם מגוון עצום של מוצרים, ומטרתינו הינה לספק את רוב ההזמנות ממלאי זה. במקרה שיש בעיה למצוא מוצר מסוים ניצור עימך קשר ע״מ להציע מוצר אחר חלופי.

כמה זמן לוקח לספק את המוצר מרגע קבלת ההזמנה ?  
אנו מתחייבים לספק את המוצר אשר נרכש בזמן של עד 5 ימי עבודה בתנאי שהמוצר הינו במלאי.

כמה עולה משלוח?
לחץ כאן לבירורים לגבי תנאים ומחירים למשלוחים.

במקרה שהמוצר מתקבל פגום מה אני עושה?
נא להתקשר אלינו במספר חינם 1801-222-111  או שלח אימייל לשירות הלקוחות שלנו metaplimshop@gmail.com

במקרה שאני מקבל מוצר לא נכון מה אני צריך לעשות?
נא להתקשר אלינו במספר חינם 1801-222-111  או שלח אימייל לשירות הלקוחות שלנו metaplimshop@gmail.com

במקרה שאני לא מרוצה מהמוצר שקיבלתי האם ניתן להחזיר אותו?
כחלק מהמחויבות המתמשכת שלנו למתן שירות טוב לשביעות רצון של לקוחותינו אנו מבטיחים כי אם אינך מרוצה מהמוצרים שלנו נחזיר לך את כספך בתנאי שהמוצר מוחזר ולא נעשה בו שימוש.  

מהי המדיניות שלכם לגבי ביטחון ופרטיות?
ניתן לקרוא את הצהרת הפרטיות שלנו בלחיצה כאן ואת התנאים שלנו בלחיצה כאן.

האם פרטי הכרטיס האשראי שלי בטוחים?
לחץ כאן בכדי לקרוא איך אנו מגנים על אבטחת המידע האישי שלך.

במקרה שיש לי שאלה לגבי ההזמנה שלי, עם מי אני מתקשר?
ניתן להתקשר אלינו במספר חינם 1-801-222-111 או לשלוח לנו אימייל metaplimshop@gmail.com.  אנו שואפים לענות על הודעות דוא"ל בתוך 24 שעות. ייתכן כי בימי שבת וחג ייקח זמן רב יותר.   

למה כדאי לי להירשם למועדון הלקוחות?
הצטרפות למועדון מקנה לך הנחה עבור מוצרים באתר. הצטרף עוד היום וקבל מתנה מיוחדת.

איך מזמינים באתר?
1. להזמנת מוצר באתר לחץ על הכפתור "הוסף לעגלה" שנמצא בצד המוצר אותו תרצה. לאחר הלחיצה תועבר לדף עגל קניות. 2. בדף עגלת קניות בחר את אפשרות המשלוח המתאימה לך ולחץ על הכפתור "לרכישה". 3. בדף הבא הזן את פרטיך האישיים והכתובת אליה תרצה שהמוצר/ים ישלחו ולחץ על "המשך" 4. בדף הבא בחר את האפשרות שבה תרצה לשלם ולחץ על כפתור "סיום" עם סיום ההזמנה ישלח אליך אישור ביצוע ההזמנה לכתובת האימייל אותה הזנת.

האם אני יכול לשאול שאלה באתר?
כן! בדף "שאלות נפוצות" שבתפריט העליון, לחץ על כפתור "הוספת שאלה" ובעזרת הטופס שמופיע הכנס את השאלה שלך. אנחנו מפרסמים את השאלות הנפוצות ביותר.